BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

September 4, 2009

...final da muLa!!!...

assalammualaikum.....
jumpa lagi kita hari nie...
hari nie aq nak story sala exam yang da menjelang nie...
xsangka la...da 3 paper aq wat...
1)usrah...2.9.09...
2)tamadun islam...3.09.09
3)insan guru n keguruan....4.09.09...
k...klu da nme yer pkse...lagi2 final exam nie...mmg la payah sikit...
aku takut tol aku tak boleh nk score...
tapi aku sentiasa berdoa kpd ALLAH...
lagi2 bln yang penuh barakah ni....aku pohon kpada allah banyak2 makbolkan doa aku...aku nak bahagiakan mak aku...dalam keluarga,mak n fmly cuma harapkan aku sorang jer...ssh btl klu org harapkan kita something...klu da tak dpt nak bg di bahagia,kan da lukakan hti dyorang lak...
tap aku tanamkan dalam diri aku,aku boleh wat yang terbaik...aku kan pandai...AKU KAN PANDAI!!!!bak kte ayah,aku boleh sebenarnya,....cuma aku mlaz je nak study...
klu da nyasal lpas nie...aku da tak boleh nk ulang blk masa...
aku janji kat dalam diri aku,yang aku nak wat yang terbaik...
dari sekarang aku nak mle kan yang aku boleh sebenarnya....aku nak wat yang terbaik dari sekarang...n aku nak jadi pendidik yang berilmu suatu hari nanti...
mudah-mudahan allah dengar luahan hati aku...
aku mintak sangat allah makbulkan doa aku...
tapi kalau allah xmakbulkan,bukan bererti allah lupakan aku...tak sama sekali...allah xpernah lupakan umatNYa...umat dia yang lupakan dia...
korang yang sudi bace blog nie...
doakan aku ae...doakan aku berjaya dalam pembelajaran aku...doakan ku selama-lamanya...
amin yarabbalalamin...
k la...aku nak study la...
assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...