BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

April 11, 2011

8.4.2011

terima kasih kerana sudi dalam diri saya..saya sayang awak sangat2....tarikh nie amat bermakna buat saya..lagi seminggu aniversarry kite..tapi awak da tinggalkan saya..maaf kan saya if saya ad salah ngn awak...saya banyak wat awak terkecil hati..tersinggung perasaan...saya sedar diri saya sekarang nie...saya redha menerima perpisahan kita..semoga awak jumpa dengan insan yang awak percayai...insan yang awak sayangi..jangan lupakan saya...tpi ingat yer..saya xpernah putuskan hubungan kita..saya sedia menunggu awak hingga akhir hayat saya...hati saya tertutup wat insan bernama lelaki...
saya SAYANG awak LUQMAN...
2 TAHUN 11 BULAN 8 HARI CINTA KITA BERSEMI....
sekian terima kasih....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...