BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

February 24, 2010

....aNa & biBie & uNie & aS...


salam....Jumpa aG,,,hahahha..(biau la bLog aq kn..ske atI aku la nk waT per...)...huhuhu...nmpak x spe aT atas 2..nie la sahaBat aku....naMa dyOrang....NUR FARHANA AQILAH, NOOR FARHANAH, ASMIRA ASILA...ok..da knl kn.....mbr aku yg nme ye asmira 2..dy da khwin da...bln 1 aritu...sedih la skng dy da khwin..dy da xrpt ngn kami ag...rapat cm dlu...dy lbh bnyak hbskn mse with her husband....xpe la..orang da khwin kan....xkn nk hlng dy lak....nama suami dy yang aku tw la HAZARDI...( klu x salah la...klu slh...sorry yek as....)...huhuhu.. ana n bibie 2 berasal dari sabah...as dr kelantan...aku dari johor..hahahahh....kawan bersepah2 kn.....xpe...hubungan ukhwah kami bersepah2 cm 2 juga...heheheh..
k la kawan2...
jumpa lagi kat pOst yang leN k..
salam semua....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...