BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

February 24, 2010

...pePeriksaan yanG suDah meNjeLang...

salam seMua....keMbaLi laGi...huhuhu....seKarang aKu nk ciTer saL pepEriksaan aku yang suDah meNjelanG..hahhha...cm KlakO puLak ayaT aku....paper la...k...aKu da lePas 3 paper...suNgguh menAkutKan...ak meRasakan yang Aku dapaT skOr 2 paper...tp paper pSikoLogi paLing menGerunkan...Len yaNg diBaca..leN puaLak yaNg keLuar...addduuuuuhhhhh..taKot yer nk tuNggu kepUtusanNye t...(koraNg doaKan ae!!!)...yaNg baKaL menyusuL...paper Bi,bahaSa aRab n sIrah..haaaaa...siRah nie pn mCam psiKoloGi....soAlan paLing menGerunkan....tapi..paper haL..aKu tetap stDy untUk dapaTkan kePutusan yanG LebiH baiK daRi seM lepas......
k la...maU tido la puLak...doaKna keJayaan aku ae...
gUd nIte sume!!!!
salam....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...