BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 5, 2010

HAPPY DEEPAVALI....

Happy Deepavali kepada semua rakyat malaysia yang berbangsa india...deepavali berlalu dan aidiladha mendatang dengan penuh meriah disambut dengan korban lembu, kambing, unta dan sebagainya.....

Meriahnya disambut dengan kedatangan saudara-mara yang datang berkunjung merapatkan lagi ukhwah yang kita bina...semoga dengan kunjung-mengunjung ini merapatkan lagi hubungan saudara mara kita sebagai umat Nabi Muhammad S.A.W...

Cuti akan memdatang.....seronok yer....tapi bg aku xseronok sebab aku kene balik malam raya...sedih yer...bukan aku yang mahu..tapi kami terpaksa balik malam raya kerana MQA nak datang untuk temuduga semua pelajar2 yang bakalmenjadi guru terlatih di sekolah2...adduii..xpe la...sekurang2 yer aku boleh kongsi raya aku bersam sahabat2 ku tersayang...ana n bibie raya ngn aku sekali..seronok!!!!diaorang balik johor ngn aku...sekali gus kami nak wat kerja kursus untuk subjek TEKNOLOGI PENDIDIKAN...aku nak pergi sekolah lama aq....rindu yer kat ckgu2 kat sana!!!!

K la kawan2..2 jerk aq nk kongsi hari nie..lme da xupdate blog aq..kte jmpe lain kali yerk!!!!
bye2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...