BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 19, 2010

JOHOR!!!

SALAM SEJAHTERA SUME!!!
hari nie aku da kat johor.....seronok yer..cuti seminggu.....ana n bibie ikut aku balik....cian dyorg xpat beraya bersama keluarga...so aku bawak la dyorang balik umah aku...hehehe..
hari raya haji....salam aidiladha pada sume!!!!lambat tol aku nk wish..haha...xpe la...yg pntg masih ada rasa nk raya..hehe..
semalam aku pergi SKPT2...haha...
seronok yer..jmpe cikgu2 kt sna....bnyak lagi ckigu2 yang tinggal.....tapi sume xingat aku..hahaha....xpe la...yang penting aku masih ingat dyorang lagi..cikgu amat la pnting dalam hidup manusia.....
hari nie duk umah jerk..bb nak siapkan assingment yang menimbun....sume nak kne antau awal bulan 12..addduiiii..sabar je la..nie la nme yer belajar..nk relex bkn belajar nme yer....sabar yer unie!!!
unie meti boleh...comform boleh!!!!
k la..aku nk continue kerja aku yang sudah menanti aku....
dada kawan!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...