BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 11, 2010

LARIAN 1 MALAYSIA!!!

HELLO KAWAN2.... haaa..hari nie aku nak story sal larian 1 malaysia...
hahahah
klakor jerk bnyik yer..ptt yer boleh wt berjalan 1 malaysia...
haha

sebelum berlari..semangat giler!!!!

hahahhaha...nie la kami...bab2 bergambar mmg ske...
hari nie nak dikatakan aku paling banyk bergambar..
nak wt cm ne..lari xleh...gmbar je la..hahah
jauh juga kami berjalan..5km..peh.....penat giler!!!!!!!!!!!!!!
balik jerk..katil sedang menunggu aku...
penat + ngantuk + malas = tidur!!!!!
hehehe

nie la kami.....pelajar2 perguruan sem 4...semagat ukhwah!!!

bila da penat berjalan..ats jalan pun boleh ketawa ngn kak citiey koko...kami je la yang berjalan..da xsanggup nk lari..pehhh
penat2...

mascot a&w...xtw pe jantina dy..men pegang je tw..hahah

tp memang best la larian kali nie..betul2 best gua cakap...
arggghhhh..aku bebas dari assingment!!!!!!!!!!!!!!
sebelum balik....
aku belanje dak2 nie makan ais-krim..pehhhh
sedap yer!!!!

da lama xmakan aiskrim calong...2 yg masing2 gian nak mkn..hahahha

2 jerk kot aku nk story sal larian hari nie....
k wan2..nty aku post lgi yerk!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...