BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 9, 2010

RIANG RIA BERSAMA RAKAN-RAKANKU!!!!

PUTRAJAYA..LAMBANG KEBANGGAAN NEGARA MALAYSIA...

Salam semua....
semalam...7/12/2010...aku bersama2 rakan2 yang lain telah mengisi masa lapang kami..
pada awal pagi yer..kami gerak dalam kol 11 lebih..tempat pertama lawatan kami..ke rumah pn zetty nurzuilana.....ya allah..comel yer anak dy!!!sungguh comel...nama baby yer....adri rizqi...sedap tol nme si kecil 2....

nie la anak pn....comel jerk kn....bakal2 ibu la aku nie..haha

selepas sejam lebih kat umah pn...kami pun meminta diri dengan pergi tempat yang telah dirancang....kami pergi putrajaya!!!
ya allah...baru kali ketiga aku pergi sana....n baru kali pertama pergi masjid putrajaya...besar yer...sungguh cantik rumahMu ya ALLAH.....
masjid putrajaya yang tersergam indah.....

nie la kerja kami bila da jumpe kamera..huhu...

sempat lagi kami bergambar ngn kanak2 dri maahd tahfiz...comel2 belaka anak2 nie....

lama juga kitorang kat sana..menghabiskan masa di rumah ALLAH yang tersergam cantik.....
bila perut masing2 da berbunyi...pe lagi..singgah la kat alamanda....ramainyer orang kat sana.....pe lagi..terus singgah kt FOODCOURT....terserlah masing2 lapar..hahaha...aku order nasi putih ikan keli nagn syo..bapak mahal gler3...aq punyer makann jerk da RM7.80...bapak mahal gler2......tak lupa juga..aku sempat beli novel terbaru AISYA SOFEA...MASIH SETIA...
pas da penat semua....
pe lagi..balik la kami!!!!
memang seronok berjalan seharian...tap...paham2 je la...badan da penat...wat assingment pn sampai tertido...haha..kelakor gler222.....
terima kasih kawan2 ku yang sanggup drive untuk aku..kuar sama2 kelas PI1..haha..len kali kita kuar sama2 lagi ae kawan2...



k la..
nanti aku post lagi yerk yang aku boleh kongsi...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...