BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 24, 2011

GERKO GAMES AT UKM!!!

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA...
hari nie aku nak story mory sal kejadian yang berlaku semalam....
semalam ad gerko games kat UKM....
gerko games mmg best..walaupun rumah KUNING xmenang..tapi...kami menang memikat hati juri2 kami...perhhh..ayat xboleh blah....
huhu

aku masuk 4x100meter....lari batton.....tp..aku tersungkur ditengah jalan...
pertama kali aku pengsan ketika bersukan....ya allah..nafas ku sungguh xsampai semalam....ALLAH masih memberiku kekuatan untuk hadapi semua nie...aku diberi oksigen oleh sukarelawan JPA.....badan ku terasa letih tersangat-sangat....2 kali aku pengsan...2 kali aku dipapah untuk diberikan oksigen...terima kasih kepada sesiapa yang membantu aku.....terutamanya kepada sahabatku..nurfarhana aqilah...kepada sukarelawan JPA....terima kasih bebanyak...moga allah merahmati kerja kamu itu..

tahniah juga aku ucapkan kepada pasukan rumah MERAH kerana telah memenangi gerko games pada semesta ini...walaupun ramai yang mengatakan kamu maen kotor...tapi mungkin ada hikmah di sebaliknya...hanya ALLAH sahaja yang tahu....

YA ALLAH..PANJANGKAN LAH UMURKU.....AKU MASIH BANYAK LAGI TANGGUNGJAWAB YANG PERLUKU LAKSANAKAN....AKU MASIH BELUM MEMBARI IBUKU MAKAN DENGAN DUITKU SENDIRI...AKU MASIH LAGI BELUM HABIS BELAJAR....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...