BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 16, 2011

LAWATAN KE RUMAH ASMIRA!!!


salam kawan2....
berjumpa kembali...
setelah sekian lama...
hehe..
hari nie aku nak story tetang kejadian semalam....
hahahah..
akhir yer terbongkar sudah....
hehhe
apa dia yang terbongkar????
haaaa...mesti nak tw kn...
xpe
la...
ok..
semalam aku g lawat as...
kitorg g ramai2..
comel yer anak as....
AOSYAH HUMAIRA...
cm umie n abi dy...
nie antara pic dy yg smpat di snap!!



setelah sekian lama tidak bergambar bersama......

ha....ad pun mke aku..hahahah

bie..ad ciri keibuan....tapi kan............hehehe...


nie lagi sorang....pantang nampak baby...ish2...ana2...tapi tengok la dy 2..hehehe..


nie la antara gambar yag sempat aku upload!!!hahahha
ok kawan2..len kali kite berblog lagi ae!!.hahahha
salam sahabat dari aku!!!
dadadadada.....


*line tenet cm siputttttt....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...