BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

March 25, 2011

SEGMEN 1 HARI 1 BLOGGER THE FACEBLOG


salam kawan2 semua...
wah..pagi2 lagi aq da berblogging....hahaha..hari nie FACEBLOG wt entry bru...snok2..aku nak join la....
berbekalkan syarat2 yang diberi...aku menurut perintah..hehehe
nie syarat2 nya :

1. nama anda @ nickname
2. nama blog anda & rahsia di sebalik nama tersebut
2. ceritakan tentang
blog anda.
3. tujuan anda blogging
4. harapan anda untuk blog anda.
5. sedikit nasihat @ pesanan kepada blogger lain.
6. letakkan banner segmen dibawah pada entry anda dan linkkan ke sini

ok...aku akan mula menjawab syarat2 yang diberi..:

1 : nama saya AZIERA AYUNIE BINTI MOHAMAD YUNUS....just coll me ziera @ unie...
2 : blogku diberi nama KEHIDUPANKUTANPAMU kerana aku start berblogging time ayahku meninggal dunia...start dri sc2 aku seperti ingin meluahkan sesuatu tapi aku tak nak ceritakn pada sesiapa..bb 2 mmg sifatku..penyimpan rahsia...haha
3 : blog aku ad mcm2 cerita...termasuklah kisah suka n duka ku...sedih n gumbiraku...huhu..tapi TAK ADA KISAH TENTANG BOYFRIENDku taw...bukan xder bF..tapi cerita 2 biar aku sorg jerk yang taw..hahaha...
4 : tujuan aku berblogging bb aku nak cri kenalan baru....best dapat kawan dri pelbagai negeri..ahaks!!!
5 : harapan????masti la aku nak ramai follower...aku nak follower2 aku tw setiap apa yang aku luahkan setiap masa...tapi if xder story mory...aku xupdate...n blog aku akan jd BERSAWANG la jawabnya..ahaks!!!
6 : pesanan yerk????ape yerk..hehe...pesanannye ialah jd la folloer aku ramai2..hehe..xder la...ok pesanan buat semua penulis bloG...rajin2 la update bLOg anda..bukan semua diciptakan boleh menulis cm KITA..hehe...ad juga yang xske untuk meluahkan dalam menulis...taw nk ckp jerk..hehe..ok itu jerk!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...