BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

March 29, 2011

UPDATE NOVEL

halooo semua sahabat2 ku!!!!
haaa..lama da tak update blog tercinta ku ini....
bersawang nampaknya..haha....

ok..hari nie aku nak story tentang novel yang ku baca baru2 nie..tak sangka KAKI NOVEL juga ada novel yang seserook n membuat aku tak sabar nak KAHWIN...arrggghhhh!!!sabar unie....sikit jerk lagi....

ANTARA BENCI DAN RINDU...
mengisahkan tentang yusrizal dan ifa yang terpakse dikahwinkan atas desakan keluarga..betul orang tua2 cakap..pilihan keluarga lah yang terbaik...pilihan sendiri yang lebih kepada hawa nafsu...(aduuiii..unie..pandai betul berbicara yerk)!!!haha....

M.A.I.D
mengisahkan tentang noorul yang bekerja sebagai maid (pembantu rumah). sikap majikannya yang cerewet itu membuatkan dia tersenyum seorang diri....

perbezaan antara dua novel ini sungguh luar biase...ingatkan ALAF21 jerk ad novel yang seronok..rupa2nya KAKI NOVEL pn ad juga...dulu ad juga bace novel dr KAKI NOVEL nie..tajuknya BINI AKU TOMBOY KER??? ngan ape nth lagi satu..lupa..hehehe...
baca lah novel nie...mesti anda akan merasakan apa yang aku rasa..hahhaha...

k lah..line cm ciput la..haha...nty aq update ag.

salam sayang dari unieshayang....

1 comment:

  1. bestkan bini aku tomboy ke...kamu dah baca cinta 3 suku dan sepana rindu skru

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...